HiranurElifLiva benim kızım da öyleydi suyu sevmiyordu hiç ne sıcaklığı ne soğukluğu hiç onlarla alakalı bi durum değil, zamanla alışacak.İlk zamanlarda yıkamaya korkuyorduk biz de aklımız çıkıyordu. Her söylenileni aynen yapıyorduk dA. Vücudu yıka kafayı sona bırak, yok gene olmuyordu. Şimdi 7 aylık bi iki Aydır suyu öyle çok seviyor ki çok şükür 🙏 zamanla alışıyorlar bi de arada suya sokuyorum sırf oynasın diye, çok mutlu oluyor. Zamanla alışıyor merak etme. Allahım güzel günler göstersin kuzuna 🤲