Merve Ben Butun asilarini oglumun hep ôzel hastane de yaptirdim.. saglik ocaginda hemsireler yaptigi icin hic uygun bulmuyorum.. ve cok yanlis bence! Doktorumu dun aradm kesinlikle yapilmasi gerekiyor dedi. Halbuki cok rahat bir doktordur Ama bu sefer, olmaz dedi. Ya kendisi eve gelicek Yada hastaneye biz gidicez bu hafta. Ertelemeyin derim.