Miloska23 Papatyaseverr ben sütümü biberonla veriyorum sonra mama takviyesi ve en sonunda 1kasik kaynatilmis şu veriyorum. 10 günden itibaren veriyorum
ozis34 Papatyaseverr Papatyaseverr 1 çay kaşığı ver dedi ama ben sormadan da doğumdan itibaren hep verdim 1 çay kaşığı olmuyodu ama yarım çay kaşığı da olsa verdim pamukçuk olmadı hiç ağzı çok şükür
sumeyyez Papatyaseverr 1 aylık bebeğim var arada veriyorum normalde su ihtiyacını zaten bebek sütünüzden alıyor doktor vermene gerek yok demişti ama versende bişey olmaz demişti bende arada veririm bi sorun yaşamadım