40 im çıktı doktor başlattı cerazette diye bir ilaç sanırım emzirken sadece bu kullanılabiliyor ama bende kanama yaptı adet gördüm mü fakan pek anlamadım ağrı da yaptı bende bıraktım sağlık ocağında spiral taktırdım sonrasında daha çok rahatım kesinlikle tavsiye ederim ilacı aynı saatte içme derdi yok unuttun ettn sıkıntısı yok kiizm simid 6 aylık hiç bir sikinti yaşamadım