Defne07 15 gündür cerazette kullanıyorum daha önce hiç kullanmamıştım. Adetimin ilk günü başladım. Adetim bittiği halde her gün kahverengi lekelenme oluyor. Kullananların bilgisi var mı acaba? Normal mi? bu şekilde olan var mı?
melek_42 Defne07 normal canım her gün aynı saatte almaya çalış 3 aya bünyen alışır ben başka kullanıyorum ama doğum kontrol ilaçları genelde aynı yan etkilere sahip mide bulantısı aşırı sinir ara kanama baş ağırsı gibi her bünyeye farklı yan etki veriri
Begum16 Defne07 ben 1 ay kullandım bir ay içinde sürekli kahverengi ara kanama mide bulantısı ve aşırı sac dökülmesi yaptı onun yuzunden sacımın yarısı döküldü keske almasaydım dedim
Defne07 melek_42 Teşekkür ederim. Yani üç ay boyunca bu şekilde mi olacak. Çok rahatsız edici bir durum
Defne07 Begum16 ooooo çok etkisi olmuş size. Hamilelikten önce Yasmin kullanmıştım hiç yan etkisi olmamıştı bu çok rahatsız ediyor
Defne07 Deletedmom280 üç ay sabredebilir miyim acaba ben de bilmiyorum. Her gün lekelenme çok rahatsız edici bir durum gerçekten