melek_42 Kızlar 1 yıl oldu doğum yapalı ama dikişim hala kırmızı duruyor çoğu arkadaşım beyaz benim ki diyor kayınvalidem de rahim ameliyatı oldu onun ki de yapıştırma ama onun ki de beyazlaşmış bende mi problem başka doktorlar da gördü dikişin güzel dedi ama sürekli kafama takılıyor ve sürekli kaşınıyor sizce normal mi
Mevara melek_42 etrafınızdakiler krem kullandı mı? Benim de beyazlar gibi ama bepanthol krem kullandığım için sanırım .. ya da cilt yapısıyla alakalı
Aysenin_annesi melek_42 benim de 14 Ay kıpkırmızıydı ama ben 2 aydır contractubex krem kullanıyorum 3 aydır çok az kaldı geçmesine.
Denizgiller Merhaba bende 7 ay bitti ama hala kırmızı ve sanırım keloid olmuş hep öyle kalacak ta ki bir daha sezeryan olana kadar üzücü ama alışmaya çalışıyorum
Sum87 Valla arkadasım 11 ay olucak dogum yapalı benim hala kırmızı 🤦🏼♀️😅 cild yapısıyla alakalı diyorlar ama bilemiyorum 🤷🏼♀️
melek_42 Sum87 ay yalnız değilmişim 😅bende öyle düşünüyorum normalde benim elim kesilde 1 ayda zor iğleşiyor ondandır diyorum hep
Sum87 melek_42 inşallah düzelsin bir zararı yok diye biliyorum ama gözüme batıyor arada rahatsız oluyorum 🤦🏼♀️😅
melek_42 Mevara bilmiyorum ama kayınvalidem kullanmadı bende kullanmadım var ama taş çatlasın 5 kere sürmüşümdür
baybmom Doktorum bana krem vermişti contraxtubex adı dikiş izi kaybolacak demişti doğumdan 15 gün sonra tüp bitene kadar kullanılıyor benim şuan neredeyse yok iz falan oğlum 12 aylık
hayalperest_ baybmom Aynen su pahalı krem dimi ben de bi sürdüm bi sürmedim ama iz falan kalmadı şükür dikkatli bakmadan bi şey görünmüyor silik o bölge
MarlaSinger Eğer doğum sonrası çok hareket ettiyseniz benim gibi keloid denilen şey olmuştur. Kırmızı ve hafif kabarık. Krem sürünce geçiyor. O dediğiniz bende yarım. Yarısı beyaz yarısı kabarık kırmızı krem sürmeye devam ediyorum
Mississsipi 6,5 ay oldu benimde kırmızı 😔 abimin eşi ile aynı hastanede aynı doktora 2 ay arayla sezaryen olduk onun geçti benim hala ilk günkü gibi. Doktor pahalı bir krem de yazmıştı 2 tüp ondan da kullandım aynen duruyor yerinde 😕
MarlaSinger melek_42 benim yanında annem vardı ama yine de durmadım. Ağladığı an hep ben gittim. İnanın biri olsa da içi rahat etmiyor insanın. Hiç içim rahat 1 saat uyumadım doğum sonrası