Asyam89 Sanirim dis cikarma donemindeyiz. Elimle kontrol ettigimde azicik sivrilik var. Tabiki de cok huysuz bu donem kac gun suruyor her dis cikardigi donemde boyle sorunlar olacak mi ?
Deletedmom245 Asyam89 her dişin ayrı acısı ağrısı olacak tabiki kolay değil, biz de patlatmak üzereyiz dişimizi, çok ama çok yorucu evet. Kehribar kolye alacağım kullananların yorumları hep iyi yönde ve ağrıyı acıyı azaltıp huysuzluğunu giderdiğini söylüyorlar
Ssonmez Asyam89 her bebekde farkli olur ama asagi yukari her diş i bu huysuzlukla çıkarir benim de kizim var 11 aylik suan o da diş çıkarıyor her çıkardığında farkli huy ediniyor durmuyor kendinide yoruyor beni de 😐 biraz sabır☺🤗
melek_42 Asyam89 ah ne sen sor ne ben söyleyim 😏 nazlı kızım 1 ayımı zehir etti resmen ne gece uyuyor ne gündüz memeyi alsa bırakmıyor dişleri tek tek çıkıyor ayakta zor duruyorum