GizemFerit Benim bebeğim 5. Aya kadar haftada bir yapıyordu 😊 Eğer sıvıysa hiç bir şekilde ona sıkıntı vermiyor merak etmeyin. Eğer zorlanmaları varsa o da gazdan dolayı oluyor. Karnı doymayan bebek kaka yapmaz derler fakat benim oğlum ilk aylar baya yüksek kilo almıştı sonra durdu hiç alakası yok bu durumunda ☺️