Kızlar merhaba uzun süredir burnuma estetik düşünüyorum fakat özeller 2 sene önce 6 bindi şimdi 10 bini geçmiştir diye düşünüyorum. Bursa devlet hastanesinde burun estetiği yapıyolar mı aranızda yaptıran varsa nasıl memnun kaldınız mı ve ücret istendi mi? Çok sinir oluyorum burnuma psikolojik olarakta etkiliyor haliyle 😔