Mermeral Arkadaşlar 50 günlük bebeğim ilk defa böyle kustu. Ne yapacağımı şaşırdım, belki 1 su bardağı kadar fışkırır gibi kustu. Niye böyle oldu, ne oldu bebeğime ?😒🥺🥺
Dildeniz Mermeral öncelikle sakin olun birşey yok panik olmayın kusabilir midesine dokunmuş olablir fazla yemiş olabilir reflüsü olabilir o aylardaki bebekler genelde bi kaç kez bunu Yaşar takip edin devamlı bi kusma olursa doktorunuza sorun
Deletedmom283 Mermeral Telaşlanmayın reflü vardır, besledikten sonra kımıldatmamaya ve başını yüksel tutmaya çalışın daima 🌈
Mermeral [silindi] neden oldu anlamadım, ilk bebeğim. Akşamdan beri kıvranıyordu zaten. Sürekli emdi durdu. En son emdiğinde gazını çıkardım, o esnada ağzından burnundan fışkırdı resmen. Ne yapacağımı şaşırdım, az daha çocuğu yere düşürecektim panikten.🥺🥺🥺
Ayseynep Mermeral tekrarlarsa fışkırmayı reflü olabilir ama devamı gelmezse korkmayın benmkide ayda bir felan emerken bütün emdiği i ağız burundan çıkarıyor
MarlaSinger Mermeral belki kucağınızda tutarken karnına bastırdıysanız yanlışlıkla ani kusma yapabiliyor. Son 2-4 gün içerisinde düşme yoksa korkmayın
Dunyamsensn2008 Mermeral Aslında o emmek ister yeterince emdigine eminseniz çok emzirmeyin gazi oluncada emme istedği filan oluyor bazen benim oğlum 8.9. Ayına kadar küstü maalesf.Gazini da çıkarmadan yerine indirmeyin bir süre kucağınıza dik dursun.
Deletedmom812 Mermeral hayır canım mide kapasitesi küçük fazla beslenince mide kapakçığıda tam gelişmediği için kusuyor normal yani korkma çok kere başıma geldi
birtatlianne Mermeral kuzum neden oluyor.bilmiyorum ama benim bebeğim de öyle jucukken 3 4 defa aniden dediğin gibi küstü doktora sordum birşey olmaz normal dedi
MeltemUlu Mermeral yakın zamanda benim de kızımda başıma böyle bir şey geldi emdi emdi bırakmak istemedim hiçbir şey yokken neredeyse bi biberon kadar kustu şaştım kaldım sizin gibi hemen toparlandım korkmasın diye endişe etmeyin çok hareket ettirmemeye özen gösterin emzirmenin hemen ertesinde.
Maviay Mermeral Sık sık ve aşırı emzirdiysen ondan dolayı kusmuş olabilir. Bebekler emdiği sütü hazmetmek için biraz daha sütsüz emmeye ihtiyaç duyarlarmış, yani yalancı meme veya parmak gibi. Bizde bunu emmek istiyor doymadı olarak algılayıp tekrar meme veriyoruz. Bu da bebeğin aşırı sütle dolan midesinin kendi boyutlarına ulaşması için fazlasını kusuyor. Yada gazı falan varsa gaz sancısını gidermek içinde bebekler emmeye yöneliyor gene aynı şekilde mide kapasitesini geçiyor gene kusuyor.
Senemasil Mermeral sakin ol canım hiç korkma olabilir benim oğlumda aşırı aşırı kusardı üstelik ne teflü ne de alerjisi vardı yani