Kızımın doğumdan 1 hafta sonra kafasında sislik meydana geldi bağcılar devlet hastanesi corona vakalarından dolayı tomografinin riskli olduğunu söyledi deri altında kanama olduğunu söyledi koşa koşa özele gittik kafasında deri altında kanama olduğunu 2 aya geçeceğini söyledi yumuşak bir dokuydu su dolu gibi şimdi kızım 2 aylık şişlik sertleşti ama inmedi kafasının bir tarafında şişlik coronadan dolayı artık özelde gitmeye cekiniyorum kızımın genel durumu iyi bu durumu yaşayan biri varmi