Songul1996 konu nedir bilmiyorum, ama her zaman yapabildiğim kadar zor durumda olduğumda ve çok üzüldüğüm durumlarda derim ki beni anam babam bu zamanlar için mi büyüttü bu yaşa getirdi, görseler nasıl üzülürlerdi.. Bir nebze kendime getirir bu düşünce beni beni görmeselerde güçlü bir kız yetiştirdiklerini kendimde hissederim.. Hele ki şimdi bir anneyim bu saatten sonra daha da güçlü olmalıyım, elbette üzülücem kırılıcam çok fazla olacak belkide bunlar, ki oluyorda.. Evladınız için sizden daha değerli birşey yok, kendiniz içinde siz çok değerlisiniz, eğer sorun kocanızsa bir erkek için kendinizi devirmeyin, biz çok güçlüyüz unutmayın 🤘