Deletedmom200 Deletedmom196 aynen ya çünki kapısına gitse anliycak neyin ne olduğunu bide post açılır açılmaz üye olup yazmış pusuda bekler gibi
Deletedmom196 Deletedmom200 neyse ya yine kötü düşünen biz olalım. İnsanların vicdanıyla dalga geçiyorlar ya sinir oluyorum
Deletedmom200 handhnde var artık valla bide ben bu kadına yardim etvektim 2 çocuğu var yiyecek bez filan alçaktım 🙃
Deletedmom196 Solocann12345 allahım ya ne kötü insanlar var. Allah hayırınızı kabul etsin ne diyeyim.
Eslemervaninannesi Deletedmom200 haklisin aslında ama esim amcasinin ogluna 1150 lira borc vermis 6 aydan fazla oldu hala vermedi ve dedigin gibi gunde 1 paket parliement iciyo
Duygufbetul Deletedmom196 bi yerlerde gercekten ac bi bebek var da biz bu kotu niyetli insanlar yuzunden ona ulasamiyosak diye icim aciyo…biz de cok varlikli insanlar degiliz ama soz konusu cocuklar olunca akan sular durmali diye dusunuyorum
Deletedmom200 Duygufbetul evet maalesef günahları boynuna işte gerçek insanlara ulaşamıyoruz böyleleri yüzünden