Deletedmom196 bizim çevrede hiç yok tanıdık aracılığıyla yardım ediyorduk geçen yıl annemlerin oraya yeni komşu gelmişti annemler çok yardım ediyordu bizde ettik ayıptır söylemesi para erzak giyim eşim adamı çağırdı iş veriyim dedi adam işi beğenmedi gitti dükkandan eşim AŞ evine bağladı gidip almıyodu eczanemiz var eşim bedava ilaç verdirtiyordu SONUÇ: bizden zengin oldu bizi gördüğünde havasından geçilmiyor kimseye ihtiyacım olmadı diyor 😄 gelde güven artık🥺