Bizde de aynı durum oldu ilk başta çok korktuk endişelenmeyin genetik test sonucunda çıkıyor net sonuç ilacı var hergün kullanılıyor sonuç iyi olursa ilaç kesiliyor ama gende varsa ömür boyu kullanması gerekiyor. Şuan 6 aylık oğlum ilaca devam ediyoruz malesef şuan gazi hastanesi genetik test yapmadığı için net bir sonuç alamadık ama merak etmeyin gelişimini etkilemiyor tospik bir oğlum var🤗ilacı kullandığı sürece sorun olmaz inşallah genetik testleri temiz çıkar bebişlerin🤲