Kızlar merhaba yine içimi dökeyim iyi geliyorsunuz bana.. 😔 Biz kaynanamla altlı üstlü oturuyoruz. Bu virüs olarları çıktığından beri ben bebeğimi onlara götürmüyorum çünkü kaynatam taksici korkuyorum ,kim bilir kim biniyor arabasına .
Büyük kaynım eşini çocuğunu almış annesi gile gelmiş. Eşimi arıyıp sende gel çocuğu alda diyor bende izin vermiyorum eşimde ailesine salgın var geçsin öyle diyor . Ama teli kapadıktan sonra gitsek ne olur bir şey yok annemlerde ne zamana kadar göstermiycen diyip moralimi bozuyor . Zaten kaynanam kaynatam çocuğu göstermiyorum diye arkamdan neler diyorlardır. Umrumda da değil benim bebeğim her şeyden önemli . Zaten kendilerinide hiç sevmem Eşim için katlanıyorum ..