Busraaylmz selamlar ayni benim kızımda o şekilde 1,5 aylık ikizlerim var kziim
surekli kusiyir ve sürekli ağlıyor üstelik ya beslenecek ya ağlayacak ya da uyuyacak ve gündüz uykusu diye bir şey yok hep kucak istiyor hoppala istiyor. Benim doktorum normal dedi ama bazen bir avuç dolusu kusuyor emiyor kusuyir mama yiyor kusuyor bir kaç gündür biraz dik şekilde mama yedirip sonrasında 15 20 dakika dik şekilde tutuyorum bir de mama yedikten sonra emzik verirsen oda biraz engelliyor benim önerilerim bunlar :)