ebrualp sanırım bebeğin ayına göre oluyo. Yanı bebek iki aylıkken başladıysa 4 ay, 3 aylıkken başladıysa 6 ay öneriliyormuş ama o kadar uzamadan iyileşiyor diye okudum hep forumda. Biz de tubinger kullanıyoruz kalça cikikgligi sebebiyle daha bir ay oldu