Merhaba arkadaşlar ,
Oğlum 7 ay 11 günlük oldu . Son 2 haftadır geceleri çok sık uyanıyor . Yani her saat başı uyanıyor emziriyorum geri uyuyor . Eskiden böyle değildi .
4 dişi çıktı ve sıkıntısız oldu . Ateş , huysuzluk vs yaşamadık . Bu aylarda böylemi acaba ? Sizlerin nasıl?