Edamete Iyi aksamlar anneler oglum suan sadece mama ile besleniyor evolvia 1 kullaniyoruz mayis da 6 ayina giriyor evolvia 2 ye 6 inci ay bitince mi baslayacağım yoksa 6. Ayına girer girmez mi başlaayacağım
Yagizkus Edamete evolvia kilo aldırıyor mu ben bir süre kullandım ama çok cıvık kaka yapıyordu değiştirdim . Kilo alımına katkısını bilmiyorum