Newmommy
Merhaba kızlar 12 gün önce epidural normal doğum yaptım. Dün bir an kendimi unutup yemek masamı kaldırdım ve belime şiddetli bir sancı girdi hareket etmede çok zorlanıyorum. Bebeğimi kucağıma bile alamıyorum yardım olmadan emzirdiğim için iğne vs de yapamadılar önerisi olan var mı ? ağlıyorum dünden beri 😭