Oğlum 15 ay 20 günlük. Emzik kullanıyor, net hatırlamıyorum şu an ama sanırım 1 aylık falandı verdiğimizde. Bu süreçte küçükken de, büyüdüğünde de defalarca emziği bıraktırma girişimim oldu. Oğlumda hiçbir şeye karşı bağımlılık vs olmaz, bir tek emzikte maalesef başarılı olamadık. Hamile kaldığım için 1 ay kadar önce memeden kesmek zorunda kaldım oğlumu, emziği bıraktırma işini de erteledim bu yüzden, iyice travmatik bi boyut almasın diye. Ben açıkçası bu konuda oğlumu sıkmayı düşünmüyorum, biraz daha anlayacağı zamanlara gelince yavaş yavaş bıraktırmaya çalışacağım.