Iyi akşamlar hanımlar
4,5 aylık bi oğlum var aslında bir öğünde 180 ml mama yemesi gerekiyor ama benim oğlum malesef bir kerede en fazla 80-90 ml içebiliyor ve doğal olarak 2 saat sonra tekrar mama istiyor. Nasıl daha fazla içmeye alıştırabilirim önerisi olan varmı?