Edamete Iyi aksamlar güzel anneler benim oglum 2 hafta sonra 6 aylik olcak insallah siz ek gidaya ne zaman basladiniz 6 aydan sonra mi yoksa 6 ayin icinde mi verdiniz? Geri dönüslerinizi bekliyorummm🥰
Elifum Edamete 5. Ayın içinde Bi çay kaşığı yoğurt falan veriyordum o zaman kıştı mandalina falan emmişti o şekilde başlamıştım
Deletedmom388 Edamete 6aylık olunca başladık☺️ Tadımlar yaptık önce sebze,yoğurt,meyve yavaş yavaş alışıyorlar.Şimdi 8aylık olacak aşırı yemiyor ama güzel gidiyoruz zamanla iştahı açılır inşallah☺️
Badevehande Ben 5 aylık olunca başladım ama 2 kaşığın devamını vermeyince ağlıyor o yüzden baya baya yiyor 🙄