Kızlar merhaba bebeğim 3 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor ve suyu sevmiyor. Zorla kaşıkla veriyorum ondada birazını çıkarıyor dışarı. Doktoruma sordum mama ölçüsünü düzgün yapıyorsan ekstra suya gerek yok dedi bende yine de versem her şekilde dedim zarar olmaz dedi ama içimde rahat etmiyor üstelemeliyim yoksa içmese de olur mu içim rahat etmiyor nedense bi türlü