Rahimee Önçelikle selamun aleykum yeni doğum yaptım sağ mememin başı çıkmadı zamanla emzire emzire çıktı ama şimdi de yara oldu emziremiyorum acı çeke çeke emziriyorum ne yapmam lazım geçmesi için lütfen yardım edin.
Deletedmom_879 Rahimee lanolin göğüs ucu kremi var canım ondan alıp sür her emzirmeden önce ve sonra sür o şekilde emzirebiliyorsun kremi silmene yıkamana gerek kalmıyor. Bi de emzirdikten sonra kendi sütünden sür onunda faydası oluyor geçmiş olsun 🤗
Bsra- Rahimee ayva çekirdekleriyle jel yapılıyor bana o çok iyi gelmişti buzdolabına koyuyodum soğuk soğuk sürüyodum valla
Dk2017 Rahimee lanolin kullanmıltım başlarda ancak çözümü gögüsümü havalandırmakta buldum sonunda 🤗 emzirme somrası hemem kapatmadım hep halada öyle yaparım müsait olduğum sürece 3-5 dk emzirme sonrası havalandırıyorum hep
Rahimee Deletedmom_879 bu kremi çok duyuyorum artık alığ deniycem inşallah faydası olur teşekkür ederim 😊
Deletedmom_879 Rahimee olur inşallah canım benim ilk doğum yaptigimda da yara olmuştu o geçirmişti şimdi 47 günlüğüz geçen gün yine yara oldu hatta kabuk bağladı göğüs uçlarım o kadar yara oldu yine o geçirdi ve sütümden sürüp 5 dakika havalandırdım 🤗 sende öyle yap geçer inşallah 😊
Seminaliutkan Rahimee tahminin üzerinde biriken yağı göğüs ucuna sür iyi gelir ben gümüş göğüs kapağı kullandım çok faydasını gördüm bu ikisini söyleyebilirim
Diloscuk Oncelikle gecmis olsun. Benim de gogus ucu yaram ve catlagim vardi. Doktor gogus ucu dokusunun duzelmesi icin bana fito ve furacin krem verdi. Gunde iki kere karistirip surdum. Bir saat bekletip iyice temizleyip emzirdim. Bes gunde catlak ve yara duzeldi bir daha da olmadi. Kalkan da diger kremlerde hicbir ise yaramadi . Tabi bunu doktorunuza danisip kullanin. Ben de yuzde yuz cozum oldu
EsraEge Rahimee 😢 çok geçmiş olsun öncelikle. Şayet mümkünse hava almasını sağlayın, ben 2 hafta kadar hep açık gezmek durumunda kaldım. 🙈 öyle geçti. Krem karışımı kullandım. Madecasol, anestol, e vitamini karıştırdım emzirmeden önce yıkıyordum.
Hlydnz Tahin yağı,Ayva jeli çekirdeği Sürdüm bir de zeytinyağı da sürdüm ama asidi düşük olmalı soğuk sıkım diyorlar ya da ısıtarak asidini çıkarıyorlar internette tarifi var en son doktor tavsiyesiyle ilaç kullandım tam geçmedi İlacı doktor tavsiye etmeden kullanmayın tabi aslında herkeste her uygulama farklı sonuç veriyor lanolin bana hiç yaramadı başkalarında yaramış mesela Bir de sütümle meme ucunu temizledim kurusun diye açık bıraktım geçmiş olsun