ZeynepKara ElifAlya evet 4 ay 3 günlük oğlum 3 gündür kullanıyorum memnunum şuan sadece kokusu kötü tadı da öyle içirene kadar çile çekiyorum ama her kan ilacı kötü kokuyo 🙄 kaka konusunda da bi sorun olmadı şimdilik devam 👍🏻