Haticemiray Hanımlar merhaba 1 yaşında kızım var ve 1 buçuk aylık hamileyim. Kızımda sorunlu erken doğum riskli yatarak hamilelik geçirdim Kayınvalidem de aman kuzum çocuk falan yapmayın dikkat edin diye diye korktuğumuz başımıza geldi hoş bende dalgasına 2 tane daha yapıcaz daha arada kaynar gider demiştim dün de ağzını Büke büke taklitimi yaptı büyük konuştun vs. Diye kızımdan için yavruma yazık öksüz kaldı papuçu dama atılacak diye konuşup duruyor sinirlerimi bozdu Allah var hamilelikte çocuğa bakma konusunda yardımcı oldu ama son zamanlardaki tavrı çocuğu aldırmaya kadar düşündürüyor beni mecalim yok diyerekten yardıma gelmiyor bile kızım da bana çok düşkün kucağıma gelmek istiyor eziyetli bi bebek diş çıkarma döneminde zaten zorlanıyorum haliyle aldırsam cinayet sayılır mi sizce kafam çok karışık stresten zaten erken doğacak veya düşecek gibi geliyor ağrılarım var kendimi iyi hissetmiyorum yargılamadan yorumlarsanız sevinirim.
Tgbyldz Haticemiray bence aldırma ömrü varsa zaten doğar her zorlukla mutlak kolaylık vardır bakmasın kimse Allahım kendinden başka kimseye mıhtaç etmesin sen niyetini temiz tut huysuz bebeğindendüzelir Hamileliğinde güzel geçer
ahudora Haticemiray Eşinle sorun yaşasan bir nebze de kayınvaliden ile sorun yaşadığın için aldırmak istemen, kadının senin psikolojin üzerinde maalesef ne kadar etkili olduğunu gösteriyor . içinden geleni kendin karar verip yap henüz küçük .
Bulutbey Haticemiray yani allah sana ikisine bakacak gücü sabrı verecektir diye düşünüyorum. Ama tabi seçim sizin ama sonrasında vicdanınız rahat edecek mi iyice düşünün. Bir yakınımdan biliyorum bebek aldırmıştı maddi durumlar yüzünden hala daha acısını suçluluğunu Yaşar. Benim ilk bebeğim kalbi durduğu için kürtaj oldum. ben bile bazen acaba benden dolayı mı oldu ben dikkat etmedim mi bin türlü şey düşünüp kendimi suçladım. Hala yaşasaydı şuan şu kadarlık olacaktı kız bebek miydi erkek mi diye düşünüp ağlarım evladıma.
Bsra- Haticemiray erken doğacağını ya da düşeceğini bilemezsiniz. Yargılamadan yorum yapmak istiyorum ama Allahın verdiği canı almaya hiç birimizin hakkı yok. Tedbirli olsaydınız keşke. Bu düşünceyide bence aklınızdan çıkarın sonra ilerde vicdan azabından kurtulamazsınız.Allah kimseye kaldıramayacağı yükler vermez. Kayınvalidenizede söyleyecek tek lafım gerçi başka çocuğu var mı bilmiyorum ama eski zaman insanlarının tek çocukla kalmadığını düşünerekten söylüyorum kendi başka çocuk doğurunca diğerini öksüz mü bırakmış başından atmış gibi mi olmuşta size böyle psikolojik baskı yapıyor.
Haticemiray Bulutbey sonrasında yaşayacağım vicdan azabından daha çok korkuyorum bu kötülüğü yapamam dediğiniz gibi Allah sabır verir inşallah
Haticemiray Bsra- baskıdan zaten daralıyorum cana kıymak büyük günah aldıracak dahi olsam yüreğim dayanmaz son dk yine vazgeçerim eşim sağlığımı düşünerekten aldıralım demişti ilk sonra o da kıyamadı çok istiyorum aslında kafam karışık ya