elifhuner @adm happy moma giriyordum tam 2 haftadır forum yeri sadece beyaz ekran neden oluyor olabilir sizce hamileyim normalde o forumda yazıp sormam gerekiyor yapamıyorum yardımci olur musunuz
NaimeYilmaz elifhuner Merhaba forumumuzda şu an bir sorun yok. Giriş yapabiliyor annelerimiz. Silip tekrar yüklemeyi ya da webten girmeyi denediniz mi?
elifhuner NaimeYilmaz sürekli beyaz ekran sildim yükledim ama bı problem var forum kısmında anlamadım
Merveeenurr NaimeYilmaz ben de konu başlığı olarak gözüküyor bütün tartışmalar. Yeni sürüm mu. Eski haline gelsin lütfen. Yeni hali hiç Hoa değil 😟
NaimeYilmaz Tüm tartışmalara tıklrsanız yukarıda çıkış yapana kadar eski düzende kullanabilirsiniz. Forumda bir süredir çalışma yapılmakta. Bu şekilde yapmamızın neden forumun daha hızlı çalışması içindir. Forum çalışmamız tamamlanınca eski haline dönecek🙏