Badevehande Benim bebeğimin kilosu 5.ayına göre fazla idi ama 5.ayda hiç almadığı için ek gıdaya başladım yani 10 gündür falan. Şimdiden almaya başlamış ben patates, havuç, cici bebe, muz, yumurta sarısı, elma suyu verdim şimdiye kadar
Mervedefne54 Badevehande merhaba ek gida da merak ettiğim birşey var bebeklerimiz püre halinde ni yiyecekler ek gıdaları yani yutabilirler mi ki bebegim 4 aylık ta benim sadece merak ettim nasıl olacak diye
Hohomoromu Minikfarecik pirinç unundan muhallebı yapın muz yedirn cok fazla degıl tabi kabız yapar avokado, muz , yumurtann sarısı bunksr kilo yapar ama avokado kacıncı ayda verılıyordu bi bakın
Agg0207 AnneBebek1 6 aylık ekgıda tadım ayı olark geçiyor zaten bebege bir anda çok fazla şey veremezsin katı gıdaya alışık degil daha yavaş yavaş tattırdım herşeyden 7. Ayında başladım herşeyden vermeye alerjisi olmup olmadıgını anladım zaten verdiklerimin
Mervedefne54 Minikfarecik canım bebegin E mama başka sadece ek gida kilo yapmaz şuan da anne sütün çok yeterli gelmez kaşık mama formül mama bunlardan kullanmalısın bebegin alt sınırda şuan ve evet kilosu biraz az yani aylık sanırım 500 gr kadar almış aslında anne sütü alana göre normal ama sonuç olarak şuan da zaten yetmez ek gida da tadım vs derken hiç alamaz bilgin olsun formül mama gece sütü kaşık mama ver bebegin E ac kalmasın minnoş
Badevehande Mervedefne54 püreden daha vıcık Sudan daha koyu olacak kıvamı. Çay kaşığının ucuyla damağına veriyorum yavaş yavaş yiyor canım
Yagizkus Agg0207 merhaba doktorumuz 4. Ayda ek gıdaya başlamak istiyor. Bebeğim 1840 doğdu ama bize özel değil herkese 4 aylıkken başlatıyormuş. Erkenden başlamayınca yutkunma ve farklı tatları almak daha zor oluyor dedi. Ben bebeğim çok minik olduğu için çok kararsızım ya ek gıdada kilo alamazsa diye korkuyorum. Siz ne zaman geçtiniz kilo alımı değişti mi geçtikten sonra
Agg0207 Yagizkus ben 6 aylıkken geçtim .erken dönemde ek gıdaya geçmeyi önermedi bize doktorumz bagırsak saglıgı açısından .ek gıdada kilo alması aslında bebege baglı olan birşey benim kızımda minik zayıftı çok ama çok yemeyi seviyor diye belirttim zaten 16 aylık şimdi hep elinde birşeyler olsun atıştırmalık ister hep mama mama peşimde dolanır . Bazı bebeğe zorla yediriyor anneler burda okuyorum bebegin yemeyi seviyorsa çok güzel kilo alır merak etme çeşit çeşit yemekler yaparsan
Yagizkus Agg0207 bilemiyorum ama yemeği sevecek gibi gelmiyor memeyi ağlayarak tutuyor mama içmiyor uykuda biraz veriyorum uyanıkken içmiyor🙄
MelekAras Minikfarecik ek gıdaya başlayın toparlar belki.Sıkmayın canınızı.Hem bebişlerin kilo alım oranları sürekli değişiyo
Agg0207 Yagizkus iştahsız çocukla uğraşmakta çok zor ama ek gıdada kilo alır bence canım sıkıntı yapma
Ebrt Minikfarecik 6.ayından buyana veryrm szi huc vermdeysenız uc gun kuralı ışe verın tepkısını ölcun