Elffth 10 gün kadar evvel kendimi balkondan atma kıvamındaydım.Bebeğimi kucağıma almakla almamak arasında vicdan savaşı içinde, anneliğimi sorgulamalarla geçen, ona kıyamadığım günler içindeydim.
Bugün 40 günlük olduk.Ne zaman oldu bilmiyorum ama o çaresiz ve bitmiş şekilde hissetmelerim geçmiş.
Kendimi çirkin bile bulmuyorum artık.Göbeğim puding gibi olsa da 😂 Kadınım ben, anneyim ben. Dünya’yı terse çeviririm evladım için 🤱🏻💪
Yani geçiyor derlerdi, hakkaten geçiyormuş ve daha iyiye gidiyormuş.