Kızlar kızımda 1 aydır egzema başladı tüm bacaklarını sardı üst tarafa da geçiyor gibi . Denemediğimiz krem kalmadı. Bepanthol sensiderm, coresatin en son da doktor kortizonlu krem verdi . Bugün kremin 3. Günü tam sönmüş demiştim ama şimdi bi baktım yine kızarmaya başlamış. Ne yapıcam var mi yaşayan. Nasıl baş edicem