Drsmkm Kızlar ar mama nasıl bir mama ? O mamayı alınca sadece onumu vereceğiz normal mamayı bırakıp onamı başlanmalı ? Bide fiyatı ne kadar
Hvvhzl Drsmkm Aptamil AR kullanıyorum canım. Koyu kıvamında dolayı tamamen eritmek lazım. Deliği daha acik bi biberonla verince daha rahat içiyor bebiş. Fiyatı 36 tl
PrensSelim Drsmkm Aptamil ar kullanıyorum,günde 1 sefer, 120 Cc.normalde emziriyorum 30lira civarında alıyoruz
Nihle25g Drsmkm ar mama kusan reflüsü olan bebekler için bizede verdi doktor içinde keçi boynuzu özü olduğu için dedim kusmayı önler dedi ama ne market ne eczane bulamadım çevremde hiç ben
Gizemzkan Umayduru reflü mamasıdr miktar belli kesinlikle tamamen kullanmayın öğün olarak değil üstüne vericeksiniz kusmasın diye
Berkeras Gizemzkan nasıl üstüne vereceksiniz derken bende ar mama kullanıyorum ve sütüm çok az sürekli mama içmek Zorunda neyin üstüne vercem
Berken Berkeras bende merak ettim bebeğim kusuyor sürekli mamadan kaynaklı ar mama alayım dedim ama önce normal mama verip ardında ar mama mı vereceğiz
Berken Nihle25g peki sadece ar mamayla mı beslemenizi söyledi yoksa önce normal mama verip ardında ar mama mı verin dendi
Sevilay68 Nihle25g internetten sipariş ver canım bende öyle yapiyom eczaneler de çok pahalı burası küçük olduğu için