4 gündür aralıklarla ates kusma ishal aşırı iştahsızlık yaşıyoruz bugün hastaneye gittik rotavirusten şüphelendi dr kaka tahlili istedi onuda birşey yemediği için (4-5 kraker )yapamadı bekliyoruz kafayı yicem gözleri çöktü çocuğumun eğer teşhis buysa nasıl bir süreç bekliyor bizi moralim aşırı bozuk (17 ayligiz )