Prens_annesi2110 Kızlar normalde ararlardı korona dan sanırım aşı için aramadılar yaptırmayanınız var mı?
Pinkbery Prens_annesi2110 yaptırmamak gbi bir durum olmuyor . Siz arayıp bilgi alın bence. Müsait bi zamanda gider hızlıca yaptırırsınız. Bizde oyle yaptık
Deletedmom280 Prens_annesi2110 bn yaptrmk ıstememe rağmen en ısrrla her gun aradılar saglık bknlıgı sıkı takıp edıyr dedı gttık yptrdık sukur
Emirim ben yaptirmadim su illet gecsin oyle yaptiricam saglik ocagini aradim söyledim sonra gelicem diye
Emirim Prens_annesi2110 19 aylik olduk kac ay erteleniyor birsey demediler ama tum asilar 2 3 ay kadar ertelenebiliyor sanirim
Almilaninannesi Rengin canım üstteki yorumumu bi okurmusun sana zahmet sizde durum ne varmi boyle huzursuzluklar 😖
Almilaninannesi Geçen hafta persembe yaptirdik biz ama aşıdanmı bilmiyorum yoksa 2 yaş sendromumu uykulari berbat bi hal aldi bugun.. aşırı çok ağlıyor beşiğine yatırınca 😢 normalde kendi kendine uyurdu yavrum
Rengin Almilaninannesi yani bizde asi sonrası farklı bisey olmadı çünkü kızım 1 aydır herseye ağlıyor gece gündüz uyku yok huzursuz bisey oldu çıktı. Kopek dişleri de çıkıyor ondan sanırım. Asm de hemsire karma asi huzursuzluk yapabilir yarim tatlı kaşığı calpol ver demişti ki atesi olmadan hiç vermedim dis de çıkıyor dedim o zaman kesin ver dedi bi o gece verdim belki ondanda biseh olmamış olabilir canim
Almilaninannesi Rengin bizdede ayni kopek dislerinin uclari baya cikti ama tamamen buyuyene kadar rahatsiz edecek sanirim.. nasil baş edicezz uyku alışkanlığını unutacak diye korkuorum cok guzel duzenimiz vardi yaa 🥺
Rengin Almilaninannesi canim valla bizde o düzen hiç olmadığı için yadirgamadik😂 inşallah sizinki bozulmaz 🤲