My_son Ozgsyhn benim oglum cok sevdi onu alerjiyi farkedene kadar sonra kestik sutlu muzlu pirinc li daha guzel ama o da 4 aydan
My_son Ozgsyhn yok bizim doktorumuz hic biberon verme kasikla ver ki emmeyi birakmasin dedi devam sutu nu bile kasikla verdik kaynamis hazir suya 1 olcek koyup karistiriyosn zaten muhallebi kivamina geliyo
Ozgsyhn Nurtalib nasıl mamayla karıştırıp anlamadım canım …kaç CC suya kaç ölçek hero baby koyuyorsun
Nurtalib Ozgsyhn mesela 100 yapiyorum benimkinker 8 aylik bu arada iki uc olcek hero bayb iki olcek falan normal mama koyuyorum kivamina bakiyorum ona gore ayarliyorum yani biraz kivamli yapiyorum su gibi olmuyor yani
Nurtalib Ozgsyhn kivamina gore ayarla bi olcu bul yani kendine biraz kivamli oldugu icin biberonun deligini de genişletiyorum ama sizin bebeginiz kucuk galiba dimi
Pcoslubiranne Ozgsyhn benim oglum biberonda içiyor.Formul Mama iciyordu zaten onu kestim 19 aylik zaten.Mama ölçüsunden bir kaşık eksik koyacaksiniz suya.
Nurtalib Ozgsyhn kucukmus daha agirlik mama ver istersen canm arada ver vereceksen kendin bilirsin yine
Nurtalib Sevimli2 normal mamadan bıktılar bende o sekilde verince simdilik yiyorlsr cok sukur hipp de iyi galiba ama pahali o biraz
Hayalm Ozgsyhn 4 aylık kulanılıyomu kızım üç buçuk aylık sut az ıcıcyo 4.ayına geçtiği zaman bizde verebılrmıyoz bide nasıl vermeliyim teskur edrım🙏