Oğlumun kilosu 5 günlükken ölçüldü en son. Sık emiyor çiş kaka yapıyor, doyduğu anlamına geliyor değil mi? Bir de d vitamini veriliyormuş ama başka marka kullanacağım zaten. 15. gün kontrolünde önemli bir şey yapılıyor mu? Bu süreçte gitmesem olur değil mi?