Hazel34 Merhaba hanimlar oglum 3 aylik kulaginin biri kivircik bi turlu geciremedim bilgisi olan varmi 😣
Gulaybagay Hazel34 benim bebeğimin tek kulağının üstü kıvrıktı arasına şnce kulak şeklini alcak sekilde pamuk koydum bi hafta taktım hrmrn düzeldi nekadr erken yparsan o kadar iyi bi hafta sonra takmasım daha hiç eskş haline dönmedi cok şükür
ElifAlya Bizimde bir kulagimizin ust kismi daha kivrik insallah duzelir🌸 boyle olup duzelenler var mi acaba🤔
ElifAlya [bilinmeyen] bizimde birkulak daha kivrik. 4 aylik kizim. Sizin bebis kac aylik. Umarim duzelir bizimki de🌸
Hazel34 [bilinmeyen] sac bandi denedim ama kivrik seklini iyice yapistirdi ice dogru kivrik acilmasi lazim
Gulaybagay Hazel34 kulağı öyleyken 3haftalıktı şuan 2buçuk aylık sapka takıcaksım ki kulağındaki pamuk çıkmıyor öyle
Hazel34 [bilinmeyen] kendiliginden mi gecmis ay insallah duzelir erkek bebek olubca insan dahada bi tereddutte oluyor ya duzelmezse diye 😊