Merhaba kızım 20 aylık oldu sutten kesiyorum ama pıskolojım cok kotu oldu suclu hissediyorum kendimi acabaa eekenmı diyorum ama kzıım cok asırı emıyo Du abartısız 10 15 dk da bir meme diye gelıyo dısarı bıle cıkamıyordum sımdı 2.gunumuzdeyız vermiyorum uykudan uyanınca geri uyutamıyorum nasıl olacak bu Alısma sureci geri uyumadı ıcın napmam lazım biberon ve sutu kabul etmıyo ve gogusumun agrısı ıcın napmam lazım tecrübeli anneler yardımınızı rica edıyorum