Emircik Bse bebeğinin kilosuna bağlı canım ama bende sağıp verdim suanda öyle veriyorum ilk zamanlar 40.50 1 aylık 70.80 falan iciyordu doyduklarını anlamıyorlar versen içerler mideleri büyür ben yavaş yavaş çoğaltmıştım
Bse 40,50 cc iyidir ozaman peki biberon içinde odada kaç saat bekler dışarda sağdığım süt sağıp hemen mi vermek gerekir?
Emircik Bse 20 ile 25 derece arası oda sıcaklığında 3 saat diyor ama ben 1 saati asla geçirmem bakteri üretmemesi icin buzdolabında 3 gün değil 1 günü geçirme canım ben hep böyle yaptım buzlukta 3 ay ama ben 1 ay içinde yeniledim tükettim hep
Sevgilimmm Bse evet bekler. 3 saati geçirmeden verebilirsiniz. Ama geçecekse buzdolabına koyun. Isıtıp verebilirsiniz 3 gün içinde