Rainbowpath deryatoprak uykusunda alıp rüya öğünü yapıp yerine koyabilirsiniz içiniz rahat edecekse. Ama artık acıktığında uyanabilecek aya gelmiş. Siz endişe etmeyin
mino01 deryatoprak biliyorum sarılığı yükselten o ama sarılığı geçtiyse zaten sorun olmuyor. Bana doktorum öyle demişti.
deryatoprak mino01 anladım cok tsk ederim en son götürdüğümüzde sarılık değeri 6,95 ti doktor kontrolune gıdemedık tekrar vırusten dolayı 2.ay asısına cıktıgımızda goturmeyı dusunuyorum doktora
mino01 deryatoprak benim 5 di. Doktor takibe gerek yok dediydi. Şükür bi sıkıntı olmadı 2 aylık olduk. Kalça testini de hallettim. Bizim de cuma 2 ay aşısı