Asyabebek Kızlar programda bile emme aralıklarını açın diyor dört saate kadar benim kızım en fazla iki saatte bir emmek istiyor. Öyle beş dakikada da emmiyor uzata uzata yarım saat emiyor uyuyor uyanıp tekrar emiyor. Ne zaman bitecek bu normale döner mi? Sütüm mü yetmiyor acaba?
Eminetavsan Asyabebek yaa keşke benim oğlum da sürekli emmek istese her emme vakti kabus gibi kavga gürültü 😥 benimki de 3 aylık
hemsirebiranne Asyabebek benim bebeğimde 3 aylık 3 saatte bir emiyor 2 saate emzirmeyi deniyorum bazen kıyameti koparıyor bende tek meme besliyorum doymuyordur belki diye 2 saat sonra tekrar verim diyorum kabul etmiyor 😕
Digdemmd Bırak emsin canım benim oğlumda öyledi şimdi azalttı kendi kendine. Ama kilo alımı diğer aylara göre azalmış çok üzüldüm şimdi ben sık sık emzirmek istiyorum. Zaten 6. Aydan sonra ek gıda başlayacak ve ister istemez emme istekleri azalmaya başlayacak. Bu durumun tadını çıkar derim ☺️
Asyabebek Digdemmd @ Eminetavsan meme reddi mi ? Kızım da dolu dolu emmiyor ki kokumu alıp az çekip uyuyuveriyor :(
Asyabebek Digdemmd 2 ay hiç ayrılmadık memeden zaten. Normal olduğunu bilsem doyduğundan emin olsam başka işim yok zaten de işte kafam.
Eminetavsan Asyabebek sanırım öyle... Ama bütün suç bende her emmeden sonra doymamış tır diye bir de sağıp biberonla sü t verıyordum !
Asyabebek [bilinmeyen] bizim kilo alımımız çok sınırda sütüm yeni yeni artmaya başladı 😭 5 kilo olduk çok üzülüyorum
Asyabebek Eminetavsan ben de sağıyorum bazen ama eds ile veriyorum verecekseniz böyle verin ben böyle verdiğim için hiç meme reddi yaşamadık