Merhabalar,
24 gün önce sezeryan doğum yaptım, kanamam azaldı fakat bugün biraz büyük abdestimi yaparken biraz zorladım sanırım baya bi kan geldi makattan ben vajinadan sandım ama emin olamadım bir sorun olmaz değilmi yaşayan var mı böyle bir durumla ?