Abidecetin yapmadığım şey kalmamıştı ,rezene içmek ,acıbadem yağı ayak altına ve göbeğine 1 damla ,masajlar ,,vs sonunda çareyi zeytinyağında bulduk ,en küçük enjektörün iğnesini çıkarıp ,0.5 CC zeytinyagini poposundan verdik ,ne gaz kaldı ne kabızlık MaasAllah ,Dr tavsiyesidir👌