Gozdetanem allah kolaylık versın kardesım,sabret gececek bu gunler,evlerı ayırmak bana mantıklı gelıyor,ben de esımden ayrı yatıorum,bebegımı almıo tum gece tek basıma bakıyorum onların ıyılıgı ıcın napalım ,ınan 3.aya dogru daha farklı olmaya baskayacak bebegın de aglamaları azalacak sabret guzel kardesım