Kızlarrr bu elle şahım nasıl yapılıyor ya ?
elimde üç çeşit pompa var ama şahım yapmak istemiyorum bebeğim memeye aşık doktora gittik bugün normal dedi herşey mamayıda kes kesme demedi sağım yapıyormusun dedi ve ben uçları yara olacak diye yapamıyorum 😖 kızım emerken agrı yok ama sagım yapaRken agrı var.
mochi aldım birini emerken diğerine taktım 30 cc geliyor ama çok cekmiyor gibi geliyor o bana. Elektriklide var manuelde.
yemin ederim bebek bakmaktan bu süt sorunsalı yüzünden zorlanıyorum vallahi başka bişeyden değil 😖😩