Elfida-10 biz 300 tl yi aldık. Emzirme parasına da başvuru yapmıştık ama nasıl alınıyor nerden bakılıyor onu bilmiyoruz bebeğim 5 buçuk aylık bi süresi varlı onu da bilmiyorum. Eşim çalışıyor ben çalışmıyorum. Hangimize yatıcak onu da bilmiyorum bilmiyorum da bilmiyorum 😂