Selam anneler, oglum 5 bucuk aylık doktorumuzun tavsiyesiyle 5 aylıkken ek gıda tadimlarina basladik. Süt alerjisi var bebegimin ve oldukca gazlı bir bebek. Sebzeleri tamamladık yarın meyvelere baslayacagiz. Elma verecegim ama gaz yapan meyveler arasindaymis. Acaba haşlayip versem yinede gaz yapar mi ? Yoksa direk cam rendede rendeleyip vereyim mi ?