Alya91 Merhaba hanımlar ilk çocuğum kızım 10 aylık saçları biraz kıvırcık ve dağınıktı herkes kes daha güzeli çıkar dedi kestirdim ama çok pişman oldum bir ay oldu hala uzamadı ve aksine çok sert bir yapısı oldu 😔 çabuk uzar mı? Sizce
Ceydakoruc Alya91 bebeklerin saçının gür yada seyrek olmasının kesmekle alakası falan yok internetten keşke bakıp kesseydiniz tamamen yapıya genlere bağlı bişey
Serenaybebek Alya91 ya hep derim büyük konuşmayayım ama en sevmediğim iştir… Çocukların saçları 2 yaşından sonra zaten bir şekilde çoğalıyor birden… Benim kızımın de 5 aylık saçları çok az… Bebek o zaten bebek saçı..