herkese merhaba. 9 nisanda dogum yaptim. salgindan dolayi ailemden kimse yoktu yanimda. domtorum ne kadar iyiyse hemsireler o kadar kotuydu. bi gogsumun ucu yok die bana hemen plastik meme ucu aldirdilar. sonra mama verdiler. ertesi gune kadar kendim bisiler yaomaya calistm. sonra makina alip sutumu sagarak verdim ama bebegim sarilik oldu malesef. sarilik old.dan dolayi da memeyi ger verisimde reddedip biberonla beslemek zorunda kaldim. sarılığı geciyor cok sukur ama suan beni asla emmiyor. sagdigim sutu ve mamayi emiyor. bugun 11. günü. ber sey ici cok mu gec alisamaz mi? memeye nasil alistirdiniz bebislerinizi. cok uzuluyorum kahroluyorum beni emnedigi icin